Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2010

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ

Δεν παει αλλο.
Καποια στιγμη πρεπει να παρουμε αποφασεις.
Πρεπει να αντιδρασουμε.
Ολοι μας να κανουμε την μικρη μας επανασταση. Πολλες μικρες επαναστασεις μπορει να φερουν την μεγαλη αλλαγη. Και αν τα καταφερουμε εχει καλως.
Αν οχι, τουλαχιστον θα ξερουμε οτι προσπαθησαμε.
Δεν θα φυγουμε απο αυτη την ζωη, με την αισθηση, οτι ειμαστε παντα μαριονετες.
Και δεν χρειαζετε να γινουμε ηρωες.
 Μπορει ο Λεωνιδας να ηταν ηρωας, αλλα αν σκεφθουμε οτι διπλα του ειχε απλους στρατιωτες, θα καταλαβουμε, ποιος δημιουργησε τον ηρωα.
Ας μην ειμαι ο Λεωνιδας. Ας ειμαι ενας απο τους οπλιτες που πολεμησαν πλαι' του.
Και ναι, ξερω.
 Απο τους απλους οπλιτες εγινε ηρωας ο Λεωνιδας.
Αλλωστε, του Λεωνιδα, ηταν γραφτο να γινει ηρωας, γιατι γεννηθηκε ηγετης, βασιλιας.
Ο οπλιτης που πολεμησε πλαι' του,ηταν δυο φορες ηρωας, και του αξιζουν δυο φορες τιμες.
Αυτος θελω να γινω και εγω.
Και ας μη με γραψει η ιστορια.
Μου αρκει που δεν θα ειμαι  προβατο,  αβουλη τροφη των λυκων.
Αντιδρω στις μικρες λεπτομερειες που υποδουλωνουν την ζωη μου.
Θα αρχισω την μικρη μου επανασταση....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου