Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ

Εδω και λιγο καιρο σταματησα να πληρωνω τον ΟΑΕΕ.
Και δεν εχω σκοπο να τους πληρωσω.
Τους εγραψα τις ενστασεις μου και τους ζητησα να μου απαντησουν σε καποιες απλες ερωτησεις μου,σε σχεσει με την ασφαλεια μου και τι καλυπτουν, και ακομη να απαντησουν.
Επειδη ειχα ενα προβλημα υγειας (ευτυχως αναστρεψιμο), ειχα καποιους μηνες αδεια--απο γιατρους του ΟΑΕΕ--μαζι με μια μικρη επεμβαση, αυτοι δεν πληρωσαν ουτε ενα ευρω.
Η δικαιολογια ηταν, οτι δεν ηταν εργατικο ατυχημα.
Αντιδρωντας και εγω, σταματησα να τους πληρωνω.
Αυτη ειναι η δικη μου επανασταση.
Θα δω και στην πορεια τι θα κανω, γιατι αυτοι ειναι ικανοι να προχωρησουν μεχρι δημευση περιουσιας.
Αλλα δεν εχω σκοπο να πληρωνω ενα ταμειο για να παιζει το κρατος χρηματηστηριο και δομημενα ομολογα, και να τα χανει.
Τα χρηματα μου δεν ηταν για τζογο. Ειναι για την υγεια μου και για την συνταξη μου. Αν δεν ειναι ικανοι να τα διαχειρηστουν,οπως απεδειχθη, εγω γιατι να τους τα δινω;
Και να μην τιμωρειτε και κανεις απο αυτους για κακοδιαχειρηση.

Αυτα και ο Θεος βοηθος.-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου