Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011

ΟΑΕΕ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΒΟΗΘΟΣ

Κύριoι
Απευθύνομαι ξανά σε εσάς γιά τελευταία φορά. γιατί, τις προηγούμενες φορές δεν βρήκα ανταπόκριση.
Είμαι αποφασισμενος να μην πληρώσω ποτέ και τίποτα στο ταμείο, εκτός, αν έχω εγγυήσεις, γιά τις προσφερόμενες παροχές και καλύψεις. Και αυτό το λεω από προηγούμενες εμπειρίες μου. Άλλωστε εχω κανει αρκετές ενστάσεις στο αρμόδιο γραφείο και στην καλλίτερη περίπτωση μου απαντούν με υπεκφυγές. Άλλες φορες δεν μου απαντούν καθόλου. Δείτε την τελευταια με αριθ. Πρωτ. ..... και ημερομηνία καταχώρησης .... Ακόμη περιμένω την απαντήσή τους.
Πέστε μου, γιατί να πληρώνω 650 ευρώ το δίμηνο, γιά να έχω τί; Όταν χρειάστηκε να κάνω εγχείρηση σ......... και να μείνω 5 μήνες σε ακινησία, ξέρετε τί πληρωσε ο οργανισμός; Σχεδόν τίποτα..!!! Ούτε γιατρούς –να πάω λέει σε κρατικό νοσοκομείο (δεν έχετε την αντίστιχη ειδικότητα)-, ούτε άδεια –δεν ήταν εργατικό ατύχημα, είπατε-.
Έχω σταματήση απο τότε ,από την εγχείρηση και μετά,να πληρώνω τον οργανισμό, λόγω αδυναμίας ,αλλά και λόγω της μη κάλυψής μου. Και έκτοτε, καποιες φορές που έμεινα κλινήρης, λόγω ......, ούτε κάν σκέφθηκα να απευθυνθώ στον οργανισμό.
Και αναρωτιέμαι, έκανα εγχείρηση, και δεν με καλύψατε, τώρα που έχω κάποια άλλα προβλήματα, τί θα γίνει;
Αν ο Ο.Α.Ε.Ε. είναι μόνο να παίρνει χρήματα, χωρίς να καλύπτει, τότε προτιμώ να κρατώ τα χρήματά μου και να φροντίζω μόνος μου τον εαυτό μου.
Μού ζητάτε, αναδρομικά, τα χρήματα, απο τότε που σταμάτησα να πληρώνω.Και σας ερωτώ. Αν σας τα δώσω αναδρομικά και μάλιστα με τους τόκους που ζητάτε, θα μου καλύψετε όσα έξοδα έχω κάνει στο διάστημα που ήμουν ανασφάλιστος; Ούτε φωνή ούτε ακρόαση.
Δεν δέχωμαι να δίνω τα χρήματά μου σε ένα ταμείο, που πληρώνει, υπερωριακά , επιτροπές που συνεδριάζουν στις 5 το απόγευμα-6 ατομα- γιά να με ρωτήσουν πώς με λενε και να μου πούν ότι θα δούν το θέμα μου. Μόνο αυτό, τίποτε άλλο!!!! Ή να περνάω επιτροπή, λόγω της εγχειρησης, και να μην βλέπουν κάν τις εξετάσεις και τις γνωματεύσεις των ιατρών. Απλά αποφασίζω και διατάσσω..
Δικά μου χρήματα είναι. Και πιστέψτε το. Δεν έχουν βγεί καθήμενος σε μία καρέκλα. Και τα χρήματά μου, θέλω να πιάνουν τόπο.
Δεν με ενδιαφέρουν τα δομημένα ομόλογα, οι μετοχές και τα επενδυτικά προγράμματα των ασφαλιστικών ταμείων. Τα ασφαλιστικά ταμεία στο μόνο που πρέπει να επενδύουν είναι στον άνθρωπο και την υγεία του.
Γιά τους λογους πού σας ανέφερα και για όσους άλλους έχω αναφέρει, στις διάφορες ενστάσεις μου, δεν πρόκειτε να πληρώσω κανέναν οργανισμό αν δεν απαντηθούν τα ερωτήματά μου.
Άλλωστε δεν έχω τίποτα να χάσω. Η επιχείρησή μου, λόγω της κατάστασης που οδηγήθηκε και οδηγείτε η ΕΛΛΑΔΑ, πάει γιά κλείσιμο (κατά τα φαινόμενα).
Και σας παρακαλώ , να μην συνεχίσετε να μου στέλνετε, τα ειδοποιητήρια πληρωμής. Όπως σας προανέφερα, δεν έχω σκοπό να σας πληρώσω, οτιδήποτε, γιατί, γιά μένα, προέχει η υγεία μου, ειδικά τωρα, πού έχω καποια προβλήματα. Και εσείς αποδεδειγμένα, δεν είστε ικανοί να με καλύψετε.
Μην ξεχνάτε το δικαίωμά μου γιά αυτοδιάθεση, και το δικαίωμά μου, να κάνω οτιδήποτε χρειασθεί, για το καλό της υγείας μου.
Εκτός βέβαια αν επανεξετάσετε το θέμα μου, και λάβω ικανοποιητικές εξηγήσεις, και για όλες τις προηγούμενες ενστάσεις, αλλά και εγγυήσεις γιά την μελλοντική πορεία της ασφάλισής μου ,στον Ο.Α.Ε.Ε.
Και μην ξεχνάτε, ότι, αν εγώ αυτή την στιγμή, απευθύνομαι σε ιδιώτες ιατρούς, οφείλετε αποκλιστικά σε εσάς, διότι δεν μου απαντήσατε στην τελευταία ένστασή μου, αλλά και στις προηγούμενες απο αυτήν, οι απαντήσεις σας , σε συγκεκριμένες ερωτήσεις, ήταν αόριστες και με υπεκφυγές.
Τελειώνοντας, σας αναφέρω ότι είμαι στην διάθεσή σας, γιά οποιαδήποτε διευκρίνηση και γιά την απάντησή σας.
Αν πάλι, δεν έχετε την αρμοδιότητα εσείς, μπορείτε να διαβιβάσετε, όλα μου τα στοιχεία και της ενστάσεις μου, σε ανώτερες βαθμίδες.


Αυτηή είναι η τελευταία ένσταση- αναφορά που εκανα προς τον Ο.Α.Ε.Ε.
Εγω προχωρώ μόνος μου και όπου βγει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου