Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011

Χρέος και υποχρεώσεις του ΟΑΕΕ

Χρέος και υποχρεώσεις του ΟΑΕΕ



Αγαπητοί φίλοι συμπάσχοντες,

θέλω να εκφράσω μια σκέψη μου και να μου πείτε την άποψή σας αν έχει λογική.

Χρωστάω στο ΤΕΒΕ 9.500  περίπου και όπως είναι φυσικό δεν μου θεωρούν το βιβλιάριο υγείας αν δεν πληρώσω
ή αν δεν κάνω ρύθμιση.
Η σκέψη μου και η ερώτησή μου είναι η εξής:
Με δεδομένο ότι αυτά τα χρήματα τους τα χρωστάω βάσει νόμου, και θα τα εισπράξουν στο τέλος έστω και κάνοντάς μου
μήνυση (το γνωρίζετε ότι έτσι γίνεται) με αποτέλεσμα να τους τα δώσω ή να πάω φυλακή, γιατί τώρα δεν μου παρέχουν
ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και θεωρημένο βιβλιάριο?
Με ποιά λογική μου ζητάνε να μην έχω τώρα ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και θεωρημένο βιβλιάριο
αλλά για αυτό το διάστημα να αξιώνουν είτε να πληρώσω είτε να πάω φυλακή?
Και αν πάω φυλακή τα χρωστούμενα θα τα δώσω ούτως η άλλως? αν όχι θα μετρήσουν ως καταβεβλημένα για την σύνταξή μου?

με την παράκληση για δημοσίευση και "δημόσια διαβούλευση" (χαχαχαχαχα)

ευχαριστώ,

Γιάννης Μαρ.

3 σχόλια:

  1. Αν έχεις περιουσία, μπορουν να κανουν κατάσχεση. Το πιό τραγικό σε αυτήν την κατάσταση είναι, ότι όταν τους πληρώσεις όλα τα καθυστερούμενα, (και με τόκο) ζήτησέ τους να σου πληρώσουν όσα έξοδα είχες κάνει στο διάστημα που δεν τους πλήρωνες (ιατρικά έξοδα εννοώ).
    Εγώ έπαψα να τους πληρώνω. Να δω που θα καταλήξει αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καί συμπληρώνω. Μπορεί να πας φυλακή, αλλά τα χρήματα θα τα χρωστάς πάντα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και κατι αλλο γιατι αυξανουν τις εισφορες αυτην την περιοδο, αφου ξερουν οτι δεν υπαρχουν δουλειες και θα δυσκολευτουμε να πληρωσουμε;για εμενα δυο λογοι υπαρχουν α) ειναι ανικανοι β) δεν τους νοιαζει, αλλα και στις δυο περιπτωσεις πρεπει καποιος να τους βγαλει απ'αυτην την θεση, εκτος κι αν εκτελουν εντολες με σκοπο να μας αφανισουν οποτε κι εχουμε δικαιομα να υπερασπιστουμε τους κοπους μας με οποιον τροπο ο καθενας καταλαβαινει......

    ΑπάντησηΔιαγραφή