Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010

Προς BABIS

Αγαπητε Μπαμπη
(Απευθυνομαι σε σενα, αλλα αφορα ολους μας)
Ναι, η ιστοσελιδα, δημιουργηθηκε για να συγκεντρωθουμε οσο το δυνατον περισσοτεροι για να αντιδρασουμε στον οαεε με οποιονδηποτε τροπο.
 Μην ξεχνας, οτι ανελαβα να το δημιουργησω, χωρις να εχω ιδεα απο blogs.Και αν εχεις προσεξει, καθε μερα προσπαθω να κανω και καποιες βελτιωσεις.Ζητησα και την βοηθεια οσων μπορουν να βοηθησουν με οποιονδηποτε τροπο. Ζητησα να στειλετε e-mail να μπορειτε να δημοσιευετε αμεσα στο blog. Υπαρχει μικρη προσελευση, αλλα για αρχη καλα ειναι.
Τωρα επι του προκειμενου.
Επειδη για τον οαεε ειναι περιορισμενη η αναζητηση, προσπαθω να δημιουργησω μια σελιδα,μεσα στο blog, που να παραπεμπει στον οαεε.Αρα μπαινοντας στο blog,θα εχεις την δυνατοτητα (μολις  γινει κατορθωτο) να πας στις αναρτησεις για τον οαεε. Ταυτοχρονα θα μπορεις να διαβαζεις και τις αναρτησεις αλλων.Αυτο δεν σημαινει οτι  ο,τι αναρτα ο καθενας ειναι νομος. Γραφει την αποψη του, αν θελουμε την διαβαζουμε και περαν τουτου, τιποτα.
 Και τουτο, γιατι εκτος απο τον οαεε υπαρχουν και αλλα πραγματα που μας αφορουν. Ετσι διαβαζοντας το blog θα μπορουμε να μεταβαινουμε στις αναρτησεις για τον οαεε .Επιπλεον, οταν εχει και αλλα θεματα, θα κρατηθει ζωντανο για να πετυχουμε τον σκοπο μας. Αλλωστε μεσα απο καποιες αναρτησεις, ολο και κατι μαθαινουμε. Π.Χ. Την περιπετεια μου με την εφορια την διαβασες; Εγω, μεχρι εκεινη την στιγμη δεν ηξερα για τα συμβολαια και τις υπενοικιασεις
Εν πασει περιπτωσει, την επομενη εβδομαδα ειχα σκοπο  να αναρτησω καποιες ερωτησεις για τον οαεε. Απλα περιμενα να φτιαχτει η παραπομπη.Και αν εσυ γνωριζεις θα ηθελα την βοηθεια σου. Τ o  E-MAIL το εχω γραψει αλλα θα το αναφερω παλι. Ειναι: oaee-tebe@hotmail.gr.Οτιδηποτε θελεις στειλε το εκει  Και απο κει  μπορεις να γινεις και εσυ συμμετοχος στο blog. Πιθανον, απο μια εμπειρια σου να βγει κατι καλο για τους υπολοιπους.
 Εν τελει επειδη εγω ειμαι αρκετα ασχετος με τα blogs αν καποιος θελει να το διαχειριστει, ευχαριστως  να του δωσω τους κωδικους .Εγω παλι θα ειμαι εδω μηπως βρεθουμε αρκετοι να συγκεντρωσουμε λογους, και χρηματα  για να κινηθουμε δικαστικα  προς το οαεε.

Ευχαριστω

2 σχόλια:

  1. Φιλε Λευτέρη.
    Πρωτα απ'όλα θα ήθελα να ξεκαθαρισω οτι δεν εχω την πρόθεση, ούτε πιστεύω πως είμαι σε θέση να κριτικάρω κανένα. Αντίθετα θεωρώ πως οσοι ασχολείστε με το blog πραγματικά κάνετε ότι μπορείτε, κι εσύ περισσότερο απο όλους μια κι έχεις και τη διαχείριση και εχεις κανει και πολυ καλες αυθεντικές αναρτήσεις, πράγμα που δεν είναι καθόλου εύκολο.
    Το σχόλιό μου στην ανάρτηση του φίλου STEFRA δεν εγινε για να αντιδικήσουμε ή για να πώ κάτι.
    Ολη την εβδομάδα, μπαίνοντας για λίγα λεπτά καθε μέρα, (ήμουν χρονικά πιεσμένος, γι αυτό και δεν σου εχω στείλει ακόμα email), έβλεπα να ξεφεύγει η θεματολογία, πράγμα που μου ανέφεραν και αρκετοί γνωστοί που παρακίνησα να το διαβάζουν.
    Η συγκεκριμένη ανάρτηση μου έδωσε την εικόνα ενός πολιτικοποιημένου blog κι έτσι έγραψα αυτό που σκέφτομαι.
    Τώρα αν ακούστηκε λιγο καυστικό, μάλλον φταίει και ο γραπτός λόγος.
    Θα σου στείλω αργότερα email.

    BABIS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπαμπη
    σε περιμενουμε για να μεγαλωσουμε. Και εσενα και οσοι αλλοι θελουν.
    Τα λεμε
    Λεφτερης

    ΑπάντησηΔιαγραφή