Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ

Εχω ενα ταξι. Προσεξτε, δεν μου το χαρισαν. Το αγορασα και το αγορασα ακριβα. Καποια στιγμη ειχαν φτασει και τις 230.000 ευρω. Τωρα μαθαινω οτι η τιμη τους ειναι γυρω στις 70.000 ευρω. Μην βιαστειτε. Δεν ειναι αυτο το θεμα μου. Γνωριζουμε οτι καποια στιγμη θα γινει απελευθερωση της αδειας Που σημαινει οτι η αδεια θα αξιζει οσο και τα παραβολα που θα δωσει καποιος να την παρει. Θυμαμαι οτι για την απελευθερωση των ταξι  συζητανε πανω απο 25 χρονια. Και ερχομαι στο θεμα. Αφου τα σωματεια
γνωριζουν οτι θα γινει απελευθερωση, γιατι δεν φροντιζαν να βρουν μια λυση στο προβλημα; Πρεπει να φταση ο κομπος στο χτενι για να προσπαθησουν να κανουν κατι; 'Η περιμενουν απο την καθε κυβερνηση να δωση λυση; Αφου γνωριζουμε, οτι οι κυβερνωντες ενδιαφερονται μονο για τον εαυτο τους και για τους δικους τους. Τι να κανει τασωματεια;  Μια προταση ειναι να δημιουργηθει ενα ταμειο. Ενα ταμειο που καθε αδεια ταξι να δινει ενα ποσο καθε μηνα για να δημιουργηθει ενα κεφαλαιο. Αφου κλειδωσει η τιμη της αδειας π.χ. στις 70.000 ευρω,οταν θα ελθει η στιγμη της απελευθερωσης το ταμειο θα εχει χρηματα να αποζημιωνει τους ιδιοκτητες.Σκεφθειτε ! Για την Αθηνα ,15.000 ταξι Χ100 ευρω το μηνα=1.500.000 Χ12 μηνες=18.000.000 τον χρονο Δηλαδη καθε χρονο θα αποζημιωνονται 250 ταξι. Τα νουμερα ειναι ενδεικτικα.Αν ειχε συμβει αυτο στα φορτηγα δεν θα ηταν ολοι ευχαριστημενοι;Θα υπαρχουν και αλλες λυσεις πολυ καλλιτερες απο αυτην.Αυτην σκεφτηκα αυτην λεω.Και βεβαια δεν μπαινω στην αναλυση, αν ειναι καλο η κακο η απελευθερωση. Αυτο ειναι δουλεια τον ειδημονων. Εγω ενας απλος ταξιτζης ειμαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου