Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

ΔΗΜΟΣ ΚΑΙ ΑΕΠΙ

Εχω ενα καταστημα υγειονομικου ενδιαφεροντος.Το υγειονομειο ζητα να εχω και αδεια μουσικης. Δεν εχω αντιρηση, θελω να εχω μουσικη στον χωρο μου. Πηγαινοντας σον δημο , μεταξυ αλλων μου ζητα και αποδειξη, οτι εχω πληρωσει την ΑΕΠΙ. Η ΑΕΠΙ ειναι εταιρεια ιδιωτικων συμφεροντων.
 Αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι, γιατι μια δημοσια υπηρεσια, οπως ο δημος, φροντιζει για την εισπραξη χρηματων μιας  ιδιωτικης, οπως η ΑΕΠΙ .Το αν πληρωσω εγω την ΑΕΠΙ ειναι δικο μου θεμα. Εσας γιατι σας ενδιαφερει; Ας ενδιαφερθει η ιδια η ΑΕΠΙ να εισπραξει τα χρηματα της. Υποθεστε και κατι αλλο. Οτι εγω παιζω στο καταστημα μου ελευθερα τραγουδια. Τραγουδια που οι συντελεστες τους, σου επιτρεπουν να τα παιζεις χωρις καμια υποχρεωση προς αυτους. Στο δημο δεν τους ενδιαφερει αυτο.Σε αναγκαζουν, με το ετσι θελω, να πληρωσεις και την ΑΕΠΙ. Ποσο νομιμο ειναι αυτο; (και μην ξεχνατε οτι εχουμε και τον ''Απολλων'' να πληρωνουμε για μουσικη).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου