Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2010

Καλημερα

Παλι εδω.
Μεχρι να βρουμε καποιες λυσεις, για τηνλειτουργια του ιστοτοπου,  η προταση μου ειναι, να στελνετε, οτι θελετε να αναρτησετε, στο e- mail , και να προσπαθω να το αναρτησω εγω.
Ο ιστοτοπος βεβαια,εχει βαση την συσπειρωση ολων μας, εναντιον του ΟΑΕΕ ,και να βρουμε λυσεις για τα προβληματα μας. Αυτο ομως δεν αποκλειει να γραφουμε και οτιδηποτε αλλο σκεπτομαστε η' μας απασχολει. Θα παρακαλουσα,ομως, να μην ειμαστε προστιχοι στις εκφρασεις μας.Και, βεβαιως,αν καποιος-α, θελει να κανει αναρτηση μονος του, δεν εχω αντιρρηση να του δωσω τον κωδικο, οποτε θα ειναι και διαχειριστης του ιστοτοπου. Πιστευω οτι γινετε. Και μακαρι, να ειμαστε πολλοι, για να εχουμε πολλα να πουμε, και διαφορετικα. Ετσι δεν θα ειμαστε κουραστικοι. Αλλωστε, μεσα απο τις εμπειριες το καθε ενος απο εμας, πιθανον να υπαρξουν λυσεις.
Ευχαριστω.

2 σχόλια:

  1. Πρεπει να δουλευει και το'' Ανωνυμος''.Ασ κανει καποιος μια δοκιμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. STEFRA ειπε... ΛΕΥΤΕΡΗ εχω στειλει mail σε οσους εχω επαφη μεσω αυτου και θα το διαδωσω και πρωσωπικα καθε αρχη και δησκολη υπομονη και επιμονη θελει

    ΑπάντησηΔιαγραφή