Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2010

ΟΧΙ ΚΥΡΙΟΙ

Οχι κυριοι
Δεν τα φαγαμε μαζι τα λεφτα. Αν τα ειχαμε φαει μαζι, θα ειχαμε ο καθενας  απο εμας 47 σπιτια  και κανα-δυο κοτερα. Θα ειχαμε ολοι την σιλουετα του Παγγαλου. Εσεις τα φαγατε.! Ναι εβαλα μεσο για να διοριστω στο δημοσιο, αλλα, εσεις μου δωσατε το δικαιωμα, για να μην χασετε μερικους ψηφους. Αλλωστε αν δεν εβαζα μεσο εγω, θα διοριζοταν ο γειτονας μου, που εχει μπαρμπα στην Κορωνη. Εβαλα μεσον γιατι δεν κρινατε αξιοκρατικα τα προσοντα μου. Αν με κρινατε αξιοκρατικα,δεν θα ημουν τωρα στα γραφεια να μην ξερω τι να κανω,αλλα πολυ πιθανον να ημουν στους κηπους η' στην καθαριοτητα. Και εκει να ειστε σιγουροι οτι θα απεδιδα περισσοτερο.
ΟΧΙ ΚΥΡΙΟΙ...
Δεν τα φαγαμε μαζι τα λεφτα

Υ.Γ. 1 Το κειμενο ειναι φανταστικο και καθε ομοιοτητα με γεγονοτα η' προσωπα, ειναι συμπτωματικη.

Υ.Γ. 2 Δεν ειμαι δημοσιος υπαλληλος

1 σχόλιο:

  1. STEFRA.....ρε συ μηπως σου βρησκεται καμια σοδα δε μπωρω να χωνεψω τον Παγκαλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή