Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΡΕΛΛΑΣ

Εχω ενα μαγαζακι. Δυσκολοι καιροι. Το κτηριο δεν ειναι δικο μου, και πληρωνω ενοικιο.Για να λιγοστεψω τα εξοδα,και αφου βρεθηκε η ευκαιρια, υπενοικιασα ενα μικρο κοματι  σε μια διαφημιστικη εταιρεια. Επειδη θελω να ειναι ολα νομιμα, αφου υπογραφουμε συμβολαια, τα παω στην εφορια για θεωρηση.
Εγω: Καλημερα σας. 
Υπαλληλος: Καλημερα.
Ε: Θα ηθελα να σας υποβαλω τα συμβολαια, γιατι θα εχω ενα επιπλεον εισοδημα, και θελω να το δηλωσω,να ειμαι νομιμος και να εισπρατετε και εσεις τον αναλογουντα φορο.
Υ: Καλως, θελω ομως και το αρχικο συμβολαιο που εχετε εσεις με τον ιδιοκτητη, του κτηριου
Ε : Τι να το κανετε;
Υ: Μπορει ο ιδιοκτητης να μην σας επιτρεπει να το υπενοικιασετε
Ε: Και εσας τι σας νοιαζει:
Υ: Αν δεν το επιτεπει ο ιδιοκτητης, δεν μπορω να σας το υπογραψω
Ε:Κυρια, αν δεν το επιτρεπει ο ιδιοκτητης, ειναι προβλημα δικο μου, του ιδιοκτητη και του υπενοιακιαστη. Εγω δεν ηλθα εδω για να μου πειτε αν ειναι νομιμο η οχι. Αυτην τη δουλεια την κανουν οι δικηγοροι.Ηλθα εδω, γιατι θα εχω ενα επιπλεον εισοδημα και για ναμην ειναι "μαυρο" θελω να το δηλωσω.
Υ: Δεν γινετε
Ε: Που ειναι ο προισταμενος;
Υ: Εκει ......(παω)
Ε: Κα προισταμενη, εχω αυτο το προβλημα, μπλα....μπλα...
Πρ: Δεν γινετε
Ε: Ποιος το λεει αυτο; ποιος νομος ;
ΠΡ: Να οι νομοι (μου δειχνει καποια βιβλια)
Ε: Που το γραφει;
Π: Για να δουμε.(διαβαζει) Μπλα.......οχι εδω ... μπλα αυτο δεν σας αφορα.... μπλα ...οχι εδω δεν το λεει ....μπλα,...δεν το αναφερει πυθενα..
Ε: Αρα αφου δεν υπαρχει νομος που το απαγορευει, σημαινει οτι μπορουμε να προχωρησουμε. 
Π: Δεν γινετε δεν μπορω να το δεχτω.
(Γυαλιζουν τα ματια,αρχιζω και τρεμω,αλλα τελευταια στιγμη, ερχετε η εμπνευση)
Ε: Εχετε νομικη υπηρεσια;
Π: Βεβαιως
Ε: Γιατι δεν παιρνετε τοτε να ρωτησετε, για να μην την  παρω εγω
Π: Ενταξει
(Παιρνει τηλεφωνο)
Και η απαντηση  της νομικης υπηρεσιας

ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΕΑΝ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ  ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ,ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΤΗΝ ΥΠΕΝΟΙΚΙΑΣΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ, ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΔΕΧΤΕΙΤΕ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΦΕΡΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ!!!!!
!!!!! 
(Τα σχολια  δικα σας) 
  

2 σχόλια:

  1. Τα πιο πανω βεβαια εν συντομια. Ημουν απο τις δεκα και τελειωσα στις δυο και μιση, αφου ειχαν σχολασει ολα τα γραφεια, και εμεις εκει βριζομαστε
    Λευτερης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το ξερεις το ανεκδοτο που αναρωτιετε στο τελος
    "το γαμεις κυριε προεδρε ή δε το γαμης" έ αυτο ακριβος ειναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή