Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2010

ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΜΗ ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ

Ας ταρακουνισουμε λιγο τα νερα σημερα.
Λοιπον εγω καπνιζω. ΚΑΚΩΣ. Το ξερω. Και ολοι που καπνιζουμε το ξερουμε. Και πολυ απο εμας που καπνιζουμε, εχουμε κανει αρκετες προσπαθειες να το κοψουμε. Αλλα ρε  φιλε,  εσενα τι σε πειραζει; Στον εαυτο μου κανω κακο. Εισαι μου λες παθητικος καπνιστης Πρωτον δεν υπαρχει καμια επισημη ερευνα, ανεξαρτητη, που να το αποδεικνυει, οτι εχεις σοβαρο προβλημα, οταν βρισκεσε σε χωρο καπνιστων, εκτος, βεβαια,  αν βρισκεσε σε τεκε.Και λεω σοβαρο, γιατι προβλημα ειναι να σε ενοχλει ο καπνος μου, οταν ερχετε πανω σου.Το καταλαβαινω. Ποσο μαλλον, οταν αναγκαζεσε να τον αναπνεεις. Αλλα βρε αδελφε, δεν σε υποχρεωσε κανεις να ελθεις στον χωρο μου. Αν δεις οτι καπνιζω μην μπεις μεσα. Πηγαινε αλλου. Μα θα μου πεις οτι παντου καπνιζουν. Αυτο σημαινει οτι οι καπνιστες ειναι περισσοτεροι απο τους μη καπνιστες. Και σε μια δημοκρατικη χωρα η πλειοψηφια παιρνει τις αποφασεις.Οι περισσοτεροι καπνιστες οταν ειμαστε σε καποιον χωρο-πριν τα μετρα- και μας ελεγε οποιοσδηποτε, οτι ενοχλειτε απο το τσιγαρο, το σβηναμε χωρις δευτερη κουβεντα. Εσεις τωρα, αν περνατε εξω απο ενα μαγαζι και δειτε καποιον να καπνιζει, κανετε αμεσως καταγγελια. Τοσο μενος πια!
'Η νομιζετε οτι με αυτην  την κατασταση ,σε λιγα χρονια θα βρισκετε μαγαζι να  πηγαινετε; Καταλαβετε αυτο. Ειστε πολυ λιγοι για να κρατησετε μαγαζια!
Νευριασατε; Ωραια. Παμε παρακατω
.Αν σας ενοχλει αυτο που αναπνεουμε, μιληστε και για τα διηλιστηρια, τα εργοστασια,τα αυτοκινητα κ.λ.π.
 Θα μου πειτε "εμεις δεν εχουμε δικαιωματα;" Βεβαιως και εχετε. Βλεπετε, εμεις καταλαβαινουμε τα δικαιωματα σας, αντιθετα απο πολλους απο εσας. Δημιουργειστε δικα σας μαγαζια.'Ηαφηστε τα καταστηματα να επιλεξουν αυτα, αν θα ειναι καπνιστων 'η μη.
 Και μην πειτε οτι ειναι θεμα οικονομιας. Δικης μου, ναι ,ειναι. Αλλα οχι για το κρατος και την υγεια. Το κρατος λεει οτι δαπανα 3,5 δις για ασθενειες που σχετιζονται με το καπνισμα.Ναι, αλλα απο την αλλη εισπρατει 6 δις απο τους φορους του καπνου. Λοιπον; 'Η νομιζετε οτι το κρατος ενδιαφερετε για την υγεια μας; Αν ενδιαφεροταν, θα φροντιζε να μην  ξεκινησει το καπνισμα καποιος. Απο το νηπιαγωγειο. Θα φροντιζε να μην ενδιαφερει κανενα νεο-α το  καπνισμα. Θα φροντιζε οι νεοι να γεμιζαν την ημερα τους με αθλητισμο 'η με αλλα υγειη  ενδιαφεροντα.Και τοτε, σιγα- σιγα η πλειοψηφια θα ηταν μη καπνιστες. Και μην μου λετε οτι ειναι εντολη απο την Ευρωπη. Η Ευρωπη εχει πει "καντε κατι για το καπνισμα", δεν εχει πει τι. Ειναι στην ευχερια καθε κρατους να εφαρμοσει την δικη του πολιτικη.
Αλλα τι περιμενεις απο ανεγγεφαλους κρατικους λειτουργους;
Παραδειγμα: Απαγορευει το καπνισμα στα εκπαιδευτικα ιδρυματα.Καλως. Αλλα αναγκαζει τους εκπαιδευτικους να βγουν στο δρομο να καπνισουν. Σκεφθειτε: Πρωτα καπνιζαν στα γραφεια τους, δεν τους εβλεπε κανεις. Τωρα τους στελνει, εξω απο την πορτα του σχολειου, σε κοινη θεα των μαθητων, για να εχουν ενα παραδειγμα.(Ασε που δασκαλοι καπνιζουν στο δρομο, αλλα οι μαθητεσ καπνιζουν μεσα στο σχολειο.
Εχω και αλλα σχετικα, επειδη ομως πιστευω οτι εκνευριστηκατε αρκετα, σταματω εδω.
Παρακαλω το βρισιμο να μην ειναι χυδαιο.

1 σχόλιο:

  1. απλες σκεψεις που κανουμε ολοι εκτος απο τα Μεσσα Μαζικης Εξαθλιωσης ακουσατε κατι τετοιο εσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή